//3D cismi öteleme,döndürme,yansıtma ve ölçekleme
#include <GL/glut.h>
#include <GL/gl.h>
#include <GL/glu.h>
#include <math.h>
#include <stdio.h>
void menu(void);
void cizim();
void olcekayar();
void otelemeayar();
void yansimaayar();
void dondurmeayar();
float deger1;
float deger2;
float deger3;
float matris[8][4]={{0,0,1,1},
{1,0,1,1},
{1,0,0,1},
{0,0,0,1},
{1,1,1,1},
{0,1,1,1},
{1,1,0,1},
{0,1,0,1}};
int main(int argc, char **argv)
{
int sec;
menu();
scanf("%d",&sec);
glutInit(&argc, argv);
glutInitWindowSize(1000,1000);
if(sec==1){
olcekayar();
glutCreateWindow("OLCEKLENMIS 3D");
glutDisplayFunc(cizim);
}
else if(sec==2){
otelemeayar();
glutCreateWindow("OTELENMIS 3D");
glutDisplayFunc(cizim);
}
else if(sec==3){
yansimaayar();
glutCreateWindow("YANSIMIS 3D");
glutDisplayFunc(cizim);
}
else if(sec==4){
dondurmeayar();
glutCreateWindow("DONDURULMUS 3D");
glutDisplayFunc(cizim);
}
glutMainLoop();
return(0);
}
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder